21 Feb 2014

324. Puurotestausta

Olen opetellut syömään aamupalaa tässä viime kuukausina. Alkuun leipää, mutta nyt myös puuroa. Sellaisia annospuuropusseja olen käyttänyt, nopsaa ja helppoa. Ajoin jopa hyvää.

Testaamani elovena-puuro on ihan ok, mutta kellogsin specialK on ihan käsittämätöntä kuraa.


Tuossa mukissa on kahden "annos"pussin sisältö ja iso läjä raejuustoa lisäksi ja muki on hädintuskin puolillaan. Eikä ne perkuleen ryynit pehmiä syömäkuntoisiksi kuin useamman minuutin täyden tehon mikrotuksella. Eikä se siltikään maistu yhtään miltään.

Onneksi sain nuo pussit perinnöksi työkaverilta, joka ei saanut niitä syödyksi. Harmittaisi melkoisesti, jos olisin tuohon moskaan rahojani haaskannut!

4 comments:

  1. Hei Tatsi, löysin isoisäni kuvan ja serkkuni kommentteja Flickr-tilistäsi :) Onko mitenkään mahdollista, että voisit lähettää minulle ja äidilleni (A. Kuron kuopukselle) hieman lisätietoa?

    -johanna-

    ReplyDelete
  2. Hauskaa, jo toinen Kuron jälkeläinen lähestyy minua tuon kortin vuoksi. Palaan asiaan kun olen pöytäkoneen ääressä.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Hei Johanna, laittaisitko minulle sähköpostia osoitteeseen vehmaalainen ät gmail.com, niin voidaan sähköpostitella.

    ReplyDelete

Kommentoi: