22 Dec 2012

223. Kaksi yötä jouluun on...

Järki ei meinaa käsittää, että joulu on taas noin hillittömän lähellä. Onneksi alkoi loma, saa olla pari viikkoa rauhassa rakkaan perheen parissa ja murehtia töitä sitten taas ensivuonna.

Eilen tein joulusillin, tänään siivouksen ja ostokset. Huomenna tulevat Alina ja Tampesterin tipunen iloksemme. Jouluaattona saadaan lisääkin vieraita, joten oikein perinteinen perhejoulu on tulossa, kymmenen hengen voimin sitä vietetään.

Maanantaina kävin keuhkopolilla. Väliaikais-Ropposeni tallentama data avattiin ja tutkittiin ja niiden tietojen perusteella asetettiin "lopulliseen" koneeseeni virtaus 11 kilon teholle. Kuvassa uusi koneeni, joka seuraavat kaksi vuotta palvelee minua yökaudet.

Olen saanut jopa käsittämättömän hyvin nukuttua ylipainehoidon alettua, keuhkopolillakin kiiteltiin, että tosi hienosti on tallennetta kertynyt. Joinain öinä olen heittänyt maskin pois, kun se on alkanut falskata enkä ole saanut sitä enää tiiviiksi takaisin kohtuullisessa ajassa. Koko yötä ala kohkata jonkun maskin kanssa.

4 comments:

  1. Ihanata jouluva koko Tatsin perheelle <3 see juu sitten töissä ens vuonna. Leikkelen sulle kaikkee, tota kellotauluu ei kyl ole, mutta muuta kivaa. Meinaan sen hankkian myös jossain välissä.

    ReplyDelete
  2. Kiitos samoin teille! Mun täytyy kans joku Timpan stanssi jossain välissä hankkia, mulla ei oo niitä vielä yhtään ja ne on kaik NIIIIIIIIN ihania.

    ReplyDelete
  3. Hyvää uutta vuotta! Ihania enkeleitä!

    ReplyDelete

Kommentoi: