23 May 2009

102. Cards for challenges - haastekortteja

Actually, either of these two cards, in my opinion, fits the "Wish"-category and therefore would be suitable for today's Saturday Surprise -challenge, but because the body-shaped card is made for Pajan Art -challenge, I decided that "Smell the roses" is the wish I'll be making in Saturday Surprise this week.





Kumpi tahansa ylläolevista mielestäni sopisi Saturday Surprisen "Toive"-aiheen toteutukseksi, mutta koska tuo vartalonmallinen kortti osallistuu Pajan Art -haasteeseen, saa Marilyn edustaa minua Saturday Surprisessa. Vartalo on muuten se, joka tässä taannoin oli Anne S:n haasteessa viikon kuvana - en siis alkanut omasta päästä piirtää mallia, koska valmis oli tulostettavissa tuossa tuokiossa :D Kierrätystä parhaimmillaan, eikös?! Vartalo on nyt vähän epämääräisen kokoinen, mutta tulen varmaan siitä tekemään skinny-kokoisen kortin, koska se on niin korkea, että atc:hen se ei istu.

Thanks for looking, appreciate commenting. Kiva kun piipahdit kurkkaamassa, vielä mukavampi, jos jätät jäljen käynnistäsi kommentoimalla :D

10 comments:

  1. Both are really fantastic! Bravo! - Kris

    ReplyDelete
  2. Pidän korteistasi. Hyvä idea ja hienosti toteutettuna.

    ReplyDelete
  3. Ihanat kortit olet tehnyt ja sopii molemmat oikein hyvin Pajan Art haasteeseen. Loistavaa!

    ReplyDelete
  4. TOOOSI hienot kortit on molemmat.

    ReplyDelete
  5. Ah, to smell the roses is a wonderful wish for everyone! The piece is delightful and the message very apt for this time of the year. Thanks so much for participating in the challenge again this week.

    ReplyDelete
  6. Upeeta työtä taas jälleen kerran! Tykkään kovasti.
    Kiitos osallistumisesta.

    ReplyDelete
  7. kiitos ihanasta kortistasi. Saapui tänään jo ilahduttamaan minua, nopeaa toimintaa. Oma korttini on vasta postissa.

    ReplyDelete
  8. They're both great, My favorite is the bottom one I think its super!!!

    ReplyDelete
  9. Hi :) I'd love to trade!! haven't made any skinnys yet, but I will! I'm away for the weekend, but I'm sure we'll figure something out when I'm back next week! I'm answering your question in here, cause I'm new at blogging and don't know how this stuff works :) Have a nice weekend and I'll send you a word when I'm back in business :)

    L.

    ReplyDelete

Kommentoi: