23 Jun 2009

112. 4x4-kortista taulu

Tänään posti toi kortin, joka on tehty "mittatilaustyönä" minulle tätä vaihtoa varten. Kun vaihto oli reilu viikko sitten sovittu, löysin kirpparilta kuin tilauksesta neliskanttisen kehyksen (niitä ei muuten oikeesti liiemmin Suomesta löydy, kaik on pitkulaisia), josta iloisin mielin maksoin kolme euroa, koska tiesin, että tämä tulossa oleva kortti tulee sopimaan siihen kuin nakutettu.

Taustojen sovittelun ja kehyksen kääntelyn lopputulemana oli tällainen taulu:



Mä olen ihan in lööv! Toi on kaikkea ja paljon vielä enemmän kuin toivoin. Mitä sitten toivoin? No ton mustan linnun tietenkin - sitten zettiraitoja reunoihin ja jotain oranssia/keltaista taustalle ja vielä kengät/saappaat jalkaan.

Tuo taustan keltainen on bambupaperia, jonka olen rypistänyt ja kiinnittänyt kaksipuolisella tarralevyllä taustalevyyn ryppyjä oikomatta - käytän samaa tekniikkaa korttien taustojen tekemiseen toisinaan.

Vaihtoon lähetin Marilyn-kortit (4x4 ja atc), jotka jo aiemmin olen täällä esitellyt.

---

No comments:

Post a Comment

Kommentoi: